Startnummer 17.797

Damloop

Oké, ik weet het. De maanden juli en augustus liggen al weer lang achter ons. Het nieuwe academisch jaar is al weer een paar weken geleden van start gegaan, van oud-directeur Nol Verhagen, inmiddels koninklijk onderscheiden, is afscheid genomen, onze nieuwe directeur, Maria Heijne, is al aan ’t warm lopen, dus waarom blijft het hier dan zo stil?

Tja, een aantal maanden geleden schreef ik nog: Niet bloggen maar joggen? Vervolgens is het tot mijn vakantie gewoon bij bloggen én joggen gebleven, maar ná de vakantie heeft het joggen het toch gewonnen. De 16 kilometer die ik a.s. zondag moet verstouwen vragen nu eenmaal om een behoorlijke voorbereiding en met 3 à 4 duurlopen per week kom ik aan ’t schrijven van blogposts (en twitteren) niet meer toe. De rust en inspiratie zijn er even niet.

Eerst dus maar die 16 kilometer tussen de Amsterdamse en de Zaanse dam. De afstand heb ik inmiddels wel weer in m’n benen en het weer ziet er voor zondag ook goed uit. Als het goed is ga ik rond half één met 499 medewerkers en studenten van de HvA en UvA van start. M’n streeftijd hou ik nog even voor mezelf, maar ik zal zondag laten weten of ik er in de buurt van ben gekomen.

Aan het running shirt van de HvA/UvA zal het niet liggen. Let op startnummer 17.797!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

No comments yet

Geef een reactie

