Langs de Amsterdamse grachten

Visnetten boven de Amstel,

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

een paard aan de Oude Turfmarkt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dat paard (paard? waar?), dat paard kan makkelijk verklaard worden. Vandaag opende officieel de Troje-tentoonstelling in het Allard Pierson Museum. En wat doe je dan? Dan zet je een paard voor de deur.
Maar die visnetten? Ik heb er nog geen verklaring voor kunnen bedenken. De parelvissers in het Muziektheater? Of schiet ik nu hier als informatieprofessional vreselijk tekort?

Aan de website te zien heeft het te maken met het Amsterdam Light Festival. Zal ik toch weer eens ’s avonds de stad in moeten.

1 comment so far

  1. Martijn on

    Leuke post! Ik vroeg me ook al een paar keer af wat die visnetten nou boven de amstel doen!
    groet,
    Martijn


Geef een reactie

