Open Access adepten in de lage landen

Geïnteresseerd in een overzicht van de open access propagandisten in Nederland, althans volgens hun Twitter-berichten? Klik op bovenstaande map en zoom in.

5 comments so far

  1. Annemiek on

    Valt voor NL vies tegen. ik kom Open_access (twitteraccount van http://www.openaccess.nl) niet eens tegen. Wellicht dat we nog veeeeel meer moeten twitteren over open access in Nederland?

    • zeemanspraat on

      En in ieder geval er voor zorgen dat de hashtag #openaccess in iedere tweet is opgenomen.😉

      • Annemiek on

        Of zij moeten beter meten? Zowel Open_access als SURFannemiek hebben voldaan aan de meetlat: “those who have used the #openaccess hashtag 4 or more times in this 11 month period.”

      • zeemanspraat on

        SURFannemiek kom ik toch echt tegen als ik inzoom op Utrecht en voor die plaats alle zeven twitteraccounts oproep. Ik weet niet waar Open_access geografisch gelocaliseerd is.

  2. Annemiek on

    aha, ik had niet verder gekeken dat de eerste vermelding per blauwe druppel…. dan twitteren er toch meer dan ik eerst dacht😉


Geef een reactie

