Missie geslaagd!

Zeemanspraat (a.k.a. Een beetje adjunct) viert haar vierde verjaardag; nou ja, eigenlijk haar vierde verjaardag plus een dag.

En om de feestvreugde nog groter te maken: m’n voornemen om minimaal drie posts per week te plaatsen (156 dus voor een heel kalenderjaar) is met 147 posts meer dan geslaagd. Ik ben nl. toch echt meer dan drie weken vanwege vakantie afwezig geweest.😉

Nog maar een jaartje erbij dus, en dit keer zonder een vast doel voor ogen. Daar moet het bloggen nu eenmaal niet van af hangen.

7 comments so far

  1. Edwin on

    Van harte!

  2. LeenLief on

    Proficiat!

  3. albertkb on

    Van harte gefeliciteerd. Ik lees het met veel plezier en vind er vaak nuttig nieuws en nuttige publicaties. Ik begrijp niet waar je al die tijd vandaan haalt …..

    • zeemanspraat on

      Dank voor alle felicitaties. En nee, Albert, ik weet ook vaak niet waar ik de tijd vandaan moet halen.😉

  4. Festina Lente on

    Gefeliciteerd en ga vooral zo door! Ik lees je graag!

  5. Ingmar Koch (@Ingmario) on

    Proficiat Bert. Vooral doorgaan en doen wat je zelf leuk vindt.

  6. Dymphie on

    Gefeliciteerd ik lees je blog graag! 🙂


Geef een reactie

