Go bibliobloggers!

Vanmiddag mag ik op uitnodiging van de Hogeschool Bibliotheek van de HvA iets over mijn bloggen vertellen tijdens de Salon die ze met enige regelmaat in de net geopende locatie in het Kohnstammhuis organiseren. Ik bevind me in het goede gezelschap van Dennie Heye (The Obnoxious Librarian from Hades) en Wilma van den Brink (Je bibliotheek). Ik ben benieuwd naar de opkomst én benieuwd of er een antwoord komt op de vraag ‘wat is bibliotheekbloggen?’.

Ter ondersteuning van mijn verhaal heb ik uiteraard een paar plaatjes verzameld:

Wil je echter de bijbehorende tekst horen, dan zal je je echt om 15.00 uur in het Kohnstammhuis moeten vervoegen.

Tot straks!

2 comments so far

  1. Mariëtte on

    Wie er niet was, heeft een leuk kijkje achter de schermen van Zeemanspraat gemist – dank je wel, Bert!🙂

    • zeemanspraat on

      Graag gedaan! (en dit is natuurlijk weer goed voor de post-reactie-ratio die nu nog ergens op de 2:1 ligt)


Geef een reactie

