Lees die man!

Reclame maken voor eigen werk, ik ben er niet zo sterk in. Goed, een tweet de wereld inslingeren als ik hier wat geschreven heb, daar ben ik inderdaad niet vies van. Maar voor de rest moet het allemaal maar op eigen kracht z’n waarde bewijzen, of juist niet.

Nu verscheen er gisteren een interview met David Swords van EBL op Sue Polanka’s No Shelf Required naar aanleiding van het verschijnen van het boek Patron-Driven Acquisitions bij De Gruyter Saur. Ik heb Swords eenmaal zelf ontmoet, toen we bij de UB Amsterdam zo’n tien jaar geleden bezig waren met het opzetten van approval plans. Swords werkte toen nog bij Yankee Book Peddler en begeleidde ons een dag of twee bij onze eerste vingeroefeningen. In het interview met Polanka gaat hij uitvoerig in op de PDA-bundel die hij nu heeft samengesteld, waaraan Polanka zelf ook heeft meegewerkt en wat daardoor ook een wat hoog ons-kent-ons karakter heeft.

Als ik nu dit interview hier onder de aandacht breng, dan mag ik ook meteen wel verwijzen naar de (korte) recensie die ik van dit boek geschreven heb voor Informatie Professional. Lees die man! En als je met PDA (of DDA of UDA of RDA of DDP of PIP of PIC) aan de slag wilt, lees dit boek.

No comments yet

Geef een reactie

