#fail

 Ik heb gefaald, het is niet anders.

Nou ja, gefaald… Laten we zeggen dat er sprake is van een tijdelijke dip. Weekoogst #58 dateert al weer van drie weken geleden en om nu te zeggen dat er in die weken niets van zodanig belang is gebeurd dat nieuwe afleveringen alleen daarom wel achterwege konden blijven, nee. Het is gewoon een kwestie van even niet voldoende tijd, even niet voldoende energie en even niet voldoende rust in m’n hoofd om die wekelijkse terugblik er even uit te persen. Kan gebeuren, maar het voelt toch een beetje als “#fail”, terwijl ik heus wel weet dat iedere blogger van tijd tot tijd door de eerder genoemde niet-voldoende-combinatie wordt getroffen. Dymphie kan er bijvoorbeeld over meepraten.

Goed, weekoogst #59 houden jullie tegoed, wordt het deze week niet dan wel de komende. En tja, de zomervakantie komt er inmiddels toch ook echt aan dus er gaat, maar dan zeer gelegitimeerd, binnenkort toch een gat vallen.

                  

3 comments so far

  1. Raymond Snijders on

    Ik moet bekennen, heel herkenbaar. 9 blogposts in de laatste 4 maanden op mijn eigen blog is niet eens een dipje meer, het is een krater. Ik probeer het niet te forceren maar wacht op de inspiratie die heus wel weer komen gaat. En ja, dan komt de tijd ook wel om het *even* te doen

  2. harrie knippenberg on

    Hallo Bert,

    Het zij je meer dan vergeven. Je geeft altijd zo goede informatie. Daar ben ik echt wel dankbaar voor.

    Groet

  3. Dymphie on

    😉


Geef een reactie

