Kleine opknapbeurt

Trouwe lezers van Zeemanspraat zullen mogelijk de afgelopen weken al wat kleine veranderingen aan de rechterkolom van m’n blog meegekregen hebben. Maar was het vorig jaar tijd voor een extreme makeover, deze keer gaat het slechts om een light facial. En aangezien die meestal alleen door het subject zelf en niet door haar of zijn directe omgeving wordt onderkend, vat ik hier maar even samen wat de veranderingen zoal zijn, van boven naar beneden:

– op verzoek is de mogelijkheid gecreëerd om via e-mail op nieuwe posts geattendeerd te worden

– uiteraard heb ik een link naar mijn nog bescheiden Twitter-account aangebracht

– de maandkalender, met daarop zichtbaar op welke data een nieuwe post geplaatst was, is verwijderd

– voor m’n archief heb ik de inmiddels toch al lange lijst maanden/jaren vervangen door het veel kortere uitklapmenu

– en ik heb m’n blogroll op enkele plaatsen aangepast.

Wat dat laatste punt betreft, er zijn enkele links verwijderd (“ontblogrolled”?) en er zijn uiteraard nieuwe toegevoegd. Verwijderd zijn het blog van de (voormalige) afdeling Informatie en Collectievorming van de UB Groningen (gestopt) en Resource Shelf. Daartegenover staat een hartelijk welkom aan drie UBA-collega’s, Agnes Dessing, Mariëtte van Selm en Stefano Giani, en de toevoeging van INFOdocket en David Shumaker (The Embedded Librarian). En zo moeten we wel weer een jaartje vooruit kunnen.

1 comment so far

  1. Mariëtte on

    Geblogrolled… ik voel me vereerd🙂 Je brengt me op ’n idee met je blogroll trouwens, ik ga ‘ns bedenken hoe mijn blogroll eruit zou zien.


Geef een reactie

