Met een gemiddelde van 3,205128 per week

Nederlands verkeersbord L7.svg

 

Zeemanspraat (a.k.a. Een beetje adjunct) viert z’n derde verjaardag. En om de feestvreugde te vergroten gebeurt dat ook nog eens met de 500e post.

                   500

Ik las ergens dat een twitteraar zich aan de 5 tot 5 regel zou moeten houden: minimaal 5 tweets per week (om voldoende interessant te blijven) en maximaal 5 tweets per dag (om je volgers niet te overvoeren). Ik ga me in het komende vierde levensjaar van Zeemanspraat proberen aan de 3 tot 3 regel te houden: minimaal 3 posts per week en maximaal 3 per dag. Lijkt me een mooie ambitie.

P.S. nieuwe afko: PPW, Posts Per Week  ;-)

4 comments so far

  1. Festina Lente on

    Gefeliciteerd!! Je houd je in ieder geval aan de belangrijkste regel: dat je posts interessant en onderhoudend moeten zijn. I en O🙂

  2. Edwin on

    Van harte! Wat mij betreft kun je niet genoeg schrijven.

    En wat regeltjes betreft: daar heb ik me nooit graag aan gehouden🙂

  3. Mieneke van der Salm on

    Gefeliciteerd! Dank voor alle interessante en informatieve posts tot nu toe en dat er nog maar vele mogen volgen🙂

  4. Dymphie on

    gefeliciteerd! Op naar de 1000, we blijven je lezen🙂


Geef een reactie

