Zomer in de winter

’t Was niet onbewolkt vanochtend, maar de zon probeerde er al snel door te komen. En dat lukte, en dus zat ik vanmiddag op een terras te lunchen met een chicken-avocado sandwich. Dat blijft natuurlijke een rare ervaring, als je in Nederland net een maand sneeuw achter de rug hebt. Maar de warmte van de zon voelde wel heerlijk aan. Ik kan de keuze van de ALA voor San Diego dus wel begrijpen (vorige jaar in Boston zat men tenslotte dik in de sneeuw en de kou). Kort geleden pleitte ik al voor de Obama presidentiële bibliotheek op Hawaiï; als ook ALA MidWinter daar een keer georganiseerd wordt ben ik zeker van de partij (weinig kans overigens; tot 2017 staan Dallas, Seattle, Philadelphia, Chicago, Boston en Atlanta op het programma). Naast een foto van wuivende palmen, wil ik ook wel eens een echte big surf op m’n blog kunnen plaatsen.

No comments yet

Geef een reactie

