Weekoogst #33

En daar zit je dan op zondagmiddag met je nieuwe iPhone 3G, niet het nieuwste van het nieuwste maar wel, zoals elders terecht wordt geconstateerd, proven technology. Trouwens, voor iemand die tot nu toe door het leven ging met een Motorola F3 is de overgang al groot genoeg. Gelukkig heb ik drie kinderen die de iPhone het liefst uit mijn handen zouden rukken, maar ondertussen toch heel behulpzaam zijn bij het ‘in de vingers krijgen’. Want dat de Apple-weg zich helemaal vanzelf wijst, zoals een enthousiaste spreker tijdens het laatste NVB jaarcongres niet kon nalaten te benadrukken, is niet mijn ervaring tot nu toe. Maar ik leer (snel).

                            iPG3.jpg

                                             Dank u Sinterklaasje!

2 comments so far

  1. Janneke on

    Proficiat! In de categorie ‘leuk voor een UB-er met een iPhone’

    – Lezen; goodreader, instapaper, stanza en ibooks
    Goodreader gebruik ik veel voor het lezen van wetenschappelijke publicaties in PDF vorm. Werkt dat niet dan zet ik de html versie in instapaper.
    – Mobiele site van Refworks
    – Uitgevers; oecdfactbook en sciencedirect (sciverse), SSRN
    – Scannen (van bv. boeken): JotNot
    – QR-codes scannen: Quickmark of Zbar
    – Tv: nosjournaal (met politiek24), TED, uitzending gemist

    Onze eigen site hoef ik niet te noemen toch?

    • zeemanspraat on

      Janneke, dank voor al dit lekkers. Ik ga me de komende kerstvakantie zeker niet vervelen. Bert


Geef een reactie

