Ouwe l..

Zie onderstaande leeftijdsopbouw van bloggers wereldwijd.

Ik behoor blijkbaar tot een kleine minderheid. Misschien moet ik er gewoon maar mee stoppen…😉

6 comments so far

  1. Lukas Koster on

    O jee…. niet stoppen, dan blijf ik alleen over😉

    • Saschel on

      Niet stoppen hoor. Je schrijft één van mijn meest favoriete blogs!

  2. Edwin on

    Juist niet! Minderheid=niche, niche=meerwaarde. Superb!

  3. zeemanspraat on

    Jullie hebben me overtuigd. Ik ga nog even door.

  4. Josje on

    Gelukkig! (dan alvast mijn welgemeende aanmoediging voor een eventueel volgend dipje)

  5. Janneke on

    Ojee.. en ik ben cliche.. misschien maar eens kijken wat de postkoets tegenwoordig nog kost..


Geef een reactie

