Extreme makeover

                                

Twee jaar alweer. Met wat vallen en opstaan kort na de eerste verjaardag is Een beetje adjunct inmiddels in wat stabieler vaarwater gekomen. Tijd dus om een verandering door te voeren.

De naam van deze blog moet in ieder geval aangepast worden. Wat twee jaar geleden ‘een beetje’ was, is inmiddels voor de volle omvang geformaliseerd. Dus weg met dat ‘een beetje adjunct’, alhoewel dat in de afgelopen periode ook een beetje een geuzennaam is geworden. In ieder geval ook een naam waarop naar de blog gezocht wordt, als ik WordPress mag geloven. Dus ‘een beetje adjunct’ blijft, als ondertitel van Zeemanspraat.

Als ZB Digitaal van naam kan veranderen (Mijns inziens, goed gevonden), dan moet dit ook kunnen.

3 comments so far

  1. Edwin on

    Gefeliceerd met de mijlpaal en de formalisering Bert! Ik ben in dit kader nog wel benieuwd of je ook niet meteen iets meer je eigen persoon moet belichten. Of zie je daar heel bewust vanaf?

    Ik heb van de overgangen van blogspot naar het eigen domein, en van zb digitaal naar de nieuwe naam, wel weer veel geleerd over de keuze van namen, url’s, enz. ZBD was niet alleen de titel van mijn blog, maar ook mijn ‘nickname’ op heel veel plaastsen. Daar ben ik nog maanden mee zoet denk ik. Nu zo met de eigen naam en die titel is het denk ik wel aardig dichtgetimmerd voor de toekomst.

    • zeemanspraat on

      Wat wil je van me weten?😉

  2. Janneke on

    Proficiat!


Geef een reactie

