Back in business

Hoe is het nu met die blogger die van de leg was? Nou, daar gaat het inmiddels heel goed mee. Hij heeft FeedDemon afgezworen. De helpdesk van het Informatiseringscentrum meldde zich nog wel na een week of drie, er kon dit keer zelfs een excuus af, maar mijn feeds was ik toch echt kwijt. ‘Sorry, meneer’.

Ondertussen was ik al  overgestapt op Google Reader. M’n verzameling feeds weer opgebouwd (kost toch weer flink wat uurtjes) en me nu dus ook hiervoor ‘overgeleverd’ aan de Mountain View-moloch. ZB Digitaal had een paar dagen geleden dit fraaie filmpje over Google met als commentaar: “willen we Google nu vertrouwen of niet? Ik laat het nog steeds in het midden.”

Google als the indispensable frenemy. Ik kan er voorlopig ook niets anders van maken.

2 comments so far

  1. Janneke on

    Nu wel een back up opslaan he😉
    Via (reader) settings, export, als OPML file.

    • zeemanspraat on

      Uiteraard meteen gedaan, maar toch dank voor de tip!


Geef een reactie

