Chrome toch geen goud?

                                                    Rokin, 10.50 uur 

Paginagrote advertenties in de krant en billboards door de hele stad. Ik kan me niet herinneren dat Google in haar tienjarig bestaan al eerder op een dergelijke wijze voor een van z’n produkten adverteerde. Met een marktaandeel voor Chrome, anderhalf jaar na introductie, van ruim 4,5% (Explorer 62,5%) is er dit keer blijkbaar meer nodig om gebruikers over de streep te trekken.

Zie ook: http://twitpic.com/x1dyl

1 comment so far

  1. Bert on

    Er zijn meer mensen geïnteresseerd in het waarom van de advertentiecampagne voor Chrome. Zie Marketingsfacts, inclusief een reactie van Google Nederland.


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: