Periodiek onderhoud

Ook Berts keuze ontkomt na een paar maanden stilstand niet aan enig oppoetsen. Het laatste periodieke onderhoud dateert al weer van ruim 7 maanden geleden, en de wereld staat zoals bekend niet stil. Reageerde Laika Spoetnik in maart nog na de vorige oppoetsbeurt met een knipoog “Ik ben blij dat ik de grote schoonmaak overleefd heb, Bert.”, deze keer moet ik haar zelfs extra in het zonnetje zetten: Laika’s MedLibLog is namelijk genomineerd voor de Dutch Bloggies in de categorie Beste Gezondheid & Sport Weblog. Een eer waar menige biblioblogger alleen maar van kan dromen. Bekendmaking van de prijswinnaars is op 1 december! Wie Laika overigens in levende lijve wil zien optreden, spoedt zich a.s. donderdag naar het NVB-jaarcongres in Ede.

Terug naar Berts keuze. Louter toevoegingen deze keer, en daarbij blijf ik selectief. nlbiblioblogs is de beste bron voor een zo volledig mogelijk overzicht. Nieuw in mijn rijtje:

En last maar zeker not least:

een absolute aanrader voor geïnteresseerden in actuele ontwikkelingen in de wereld van wetenschappelijk publiceren. Volg deze blog en bijvoorbeeld de LIBLICENSE-discussielijst en je zult niet veel missen.

2 comments so far

  1. Festina Lente on

    Dank voor de verwijzing; ik wist niet dat je mij ‘las’!
    Jouw weblog ben ik overigens op het spoor gekomen toen ik zocht op de zoekterm KPI. En inmiddels hebben wij ook KPI’s….

  2. laikaspoetnik on

    Bedankt Bert dat je mij zo in het zonnetje zet. En nog wel 2x. Eigenlijk 3x, want het UBA-blog is ook door jou getipt om een stukje te wijden aan de Dutch Bloggies. Leuk. (ook dat ik nog steeds op je lijstje sta).


Geef een reactie

