Er is er een jarig…

Laika ging me als voormalig-Spoetnikker al twee maanden geleden voor, maar ook Een beetje adjunct heeft nu vandaag de respectabele leeftijd van één jaar bereikt. Ruim 200 postings (gemiddeld één per ambtelijke werkdag) en ruim 10.000 hits (vorige week deze ‘magische’ grens gepasseerd) zijn de koele cijfers voor dat eerste jaar. Maar daarnaast vooral veel plezier in het bloggen zelf, en met grote regelmaat enthousiaste en enthousiasmerende reacties. Op dus naar de 2e verjaardag!

6 comments so far

  1. laikaspoetnik on

    Ik wil er graag een enthousiaste reactie aan toevoegen.

    GEFELICITEERD, BERT!!!

    “Still going strong”, niet?!

    Veel plezier verder met je blog en anderen met het lezen.

  2. Monique on

    Geen koele cijfers, maar coole cijfers: congrats!

  3. WoW!ter on

    Gefliciteerd. Ik lees heel graag de berichten uit het Amsterdamse. Ga zo door!
    Ik blijf ze wel lezen -in intern mensen op wijzen-.

  4. Josje on

    Gefeliciteerd! Ik heb grote bewondering voor je uithoudingsvermogen!

  5. Saskia Scheltjens on

    Proficiat! Je hebt me met je blog al ontzettend vaak aan het denken gezet. En qua herkenbaarheid in relatie tot het werk waar ik zelf mee bezig ben is het ook bijzonder waardevol. Dank dus! En dat je nog een hele poos plezier mag blijven vinden in het schrijven…

    • zeemanspraat on

      Jacqueline, Monique, Wouter, Josje en Saskia,
      dank voor jullie felicitaties en de aansporingen om door te gaan. Dat schept natuurlijk verplichtingen om het nog een jaartje vol te houden.
      Ik hoop dat dat gaat lukken, zeker gelet op alle Aleph-inspanningen die momenteel geleverd moeten worden.
      Jullie reacties zijn in ieder geval een steuntje in de rug.
      Bert


Geef een reactie

