1, 2, 3 … 98, 99, 100 !

Iedereen heeft recht op z’n eigen feestje, en dus sta ik nu even stil bij m’n honderdste post op Een beetje adjunct. Voor een klein half jaar is dat geen gek resultaat. Het is in ieder geval al meer dan ik ooit op Verbouwblog bijelkaar geschreven heb en dat dan zonder het heilige moeten van het Spoetnik-programma. Daar staat echter tegenover dat Verbouwblog sneller een vaste en grotere lezersschare aan zich wist te binden (met dank aan Spoetnik) en dat ik het nu allemaal op eigen kracht moet doen. De beloning is des te groter zullen we dan maar zeggen.

Ter gelegenheid van deze 100e post toch ook nog maar even m’n blogroll opgepoetst. Ik had eigenlijk UB-collega Driek willen schrappen vanwege langdurige inactiviteit, maar nee hoor, juist gisteren liet hij eindelijk weer iets van zich horen. Saved by the bell!

Wat is er dan wel veranderd? Ik heb een nieuwe categorie toegevoegd: Biebblogs: overzichten van en zoeken in. Paul Courant en Roy Tennant zijn toegevoegd aan de categorie Collega’s (en bevinden zich daarmee in prima gezelschap). Library Journal is toegevoegd aan de categorie E-journals en Resource Shelf heeft een plekje gevonden bij Ook aanbevolen.

Het is het bekende probleem met dit soort lijstjes: toevoegen is makkelijker dan schrappen. Maar bij de volgende update zal ik niet schromen het rode potlood te hanteren. Iedereen is gewaarschuwd!

No comments yet

Geef een reactie

