Knars, piep, kraak

Ja, ik ben weer terug van vakantie maar de afgelopen week nog niet aan bloggen toegekomen. Andere zaken vroegen toch echt even eerst mijn aandacht, maar nu moet het er maar van komen: tijd om de kar krakend en piepend weer op gang te brengen. Tenslotte vanmorgen tijdens mijn eigen jaargesprek niet te horen gekregen dat dit geen nuttige activiteit zou zijn.

Ik ben overigens aangenaam verrast door het feit dat de raadpleegcijfers in de afgelopen weken niet helemaal ingestort zijn na de gestage groei in de voorafgaande maanden. Ook zonder nieuwe posts hebben genoeg lezers gedurende de ‘zomersluiting’ Een beetje adjunct blijkbaar weten te vinden. Een reden te meer om de draad dus weer met enthousiasme op te pakken. Maar eerst nog wel even een onderwerp bedenken voor m’n eerste echte post-vakantie post…

En oh, eh, Wouter, Aart Zeeman is die wat steile presentator van de NCRV. Geen familie, maar blijkbaar moet ik nog wat aan m’n naamsbekendheid werken.😉

No comments yet

Geef een reactie

