Blogroll

Zo langzamerhand begint m’n nieuwe blog de vorm en inhoud te krijgen die ik me ervan had voorgesteld. Ik heb bewust gekozen voor een simpele layout en weinig gebruik van plaatjes. Dat laatste vanwege de combinatie (nog) niet handig genoeg, kost vaak meer tijd dan het schrijven van de post zelf, en het moet natuurlijk toch ook altijd een beetje functioneel zijn. Kortom, de inhoud is belangrijker dan de vorm.

Met de widgets heb ik nu ook al een tijdje zitten spelen. Widget erbij, widget eraf. Dat is nu ongeveer ook wel uitgekristalliseerd. Ik heb alleen nog een probleem met de tagcloud; als ik die opneem schuift de hele zijkolom naar beneden. Moet ik dus waarschijnlijk nog wat met het font gaan zitten fröbelen.

Als laatste heb ik nu mijn blogroll toegevoegd. Zeker niet een uitputtende lijst, want daar hebben we inmiddels de NLbiblioblog-wiki voor, maar een selectie uit de blogs, en ook enkele e-tijdschriften en discussielijsten, die voor mij in de afgelopen jaren hun waarde hebben bewezen. Er zal er vast nog af en toe wel eentje bijkomen (en mogelijk ook afvallen); dat zal ik dan ook trouw melden.

1 comment so far

  1. WoW!ter on

    Toch mooi dat je er dan een van mij hebt opgenomen. Dank!


Geef een reactie

