EURO2008

Met minder deelnemers dan in andere jaren is de UBA-voetbalpoule weer van start gegaan. Veertig man/vrouw sterk strijden we twee keer om de geldprijzen: eerst om alle uitslagen van de voorrondes en daarna om de (kwart-/halve) finale(s) van het toernooi. Na de eerste wedstrijden bevind ik me zoals gewoonlijk in de onderste regionen van het klassement. Meestal volgt er nog wel eens een kortstondige opleving, maar sinds jaar en dag behoor ik niet tot de prijswinnaars. Vanavond Nederland-Italië (ruststand 0-1; einduitslag 2-2). Ik denk dat ik om half negen maar een rondje ga rennen…

Google trakteert ons overigens altijd op aangepaste, toepasselijke logos bij bijzondere gebeurtenissen. Vorige week vrijdag was er een t.g.v. EURO2008. Die had ik hier graag bovengeplaatst, maar dat mag van Google niet. Daarom hier alleen maar een link naar het overzicht van de zgn. verjaardags- en ‘speciale gebeurtenissen’-logo’s. Die voor EURO2008 is er overigens nog niet aan toegevoegd.

No comments yet

Geef een reactie

