En nu van start…

Het is nu ook officieel: op UBA E-informatie is een bericht van Nol verschenen over de tijdelijke overdracht van taken van Gerard aan mij. Monique heeft ervoor gezorgd dat er ook nog een mooie foto bij geplaatst is die ik ook meteen kan gebruiken voor de UBAwiki. Nu moet ik ook echt aan de slag met m’n nieuwe taken. Gerard en ik hebben daar nu twee keer over gesproken en het is inmiddels wel duidelijk wat ik tijdelijk wel en niet van hem overneem, maar er moeten nog wel een aantal zaken echt overgedragen worden. Het CFB-overleg zelf en een aantal UBA-brede activiteiten staan bovenaan de agenda: Readers Online, de invoering van RFID, de website, de mogelijke komst van een nieuw bibliotheeksysteem. Even zag het er naar uit dat ook de tijdelijke verantwoordelijkheid voor Pierson Révész en Bushuisbibliotheek in mijn richting zou komen, maar dat blijft Gerard voor de duur van de afwezigheid van Bert Gazendam er, formeel in ieder geval, nog bij doen. Het zou weinig zinvol zijn om dat voor een periode van twee/drie maanden nog een keer aan mij over te dragen. Voor de rest moeten we maar zien of onze gesprekken al voldoende onderlinge duidelijkheid hebben verschaft. Gaandeweg zal zich dat wel verder uitkristalliseren.

No comments yet

Geef een reactie

